maandag 14 september 2015

RE-POST: Voor- en na-foto's kaakosteotomie


Goedemorgen!

Gezien het feit dat de blog behoorlijk uit de hand is gelopen en er al zeer veel artikelen zijn verschenen, is het hoog tijd om eens een re-post van de voor- en na-foto's van de kaakoperatie te plaatsen. Er zijn namelijk lezers die moeite hebben met het vinden hiervan! Daarom staat er vanaf vandaag ook een link naar deze foto's links op de startpagina van deze blog. Oké, hier gaan we nog een keer... Enjoy! :)



Voor het traject

Voor en na














2015
2015


17 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy

    Fijn zo'n visueel beeld erbij!!Super.
    Is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Ongelooflijk wat zo'n operatie allemaal kan veranderen. Het is fantastisch mooi geworden bij jou. Ook ik ben ontzettend blij dat ik na bijna een jaar weer terug mag kijken naar het resultaat van mijn kaakoperatie. Het was tenslotte alleen maar medische noodzaak, maar ik ben er qua gezicht en uiterlijk ook behoorlijk op voorruit gegaan en dat is toch maar weer mooi meegenomen ;-).

    Groetjes, Pim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Pim! :)

      Dankjewel voor je complimenten en wat fijn om te horen dat je zelf ook kan terugkijken op een geslaagd traject. Inderdaad mooi meegenomen dat onze koppies er ook een stuk mooier op worden, ondanks het feit dat de ingreep een medische noodzaak was.

      Geniet van de resultaten!

      Liefs,
      Cindy

      Verwijderen
  3. Nu in het holst van de nacht je blog lezend vanuit t ziekenhuis om wat inspiratie op te doen en als afleiding van de pijnn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk vind je wat geruststelling en vertrouwen in mijn blog. Sterkte!

      Verwijderen
  4. Ben ook midden in de nacht aan het surfen, kwam ik jouw blog tegen! 3 week geleden heb ik 2 tanden moeten laten trekken, en sinds anderhalve week zit mijn beugel erin. Ook ik moet boven- en onderkaak geopereerd worden! Ik heb nog niet alles gelezen, maar die angst en twijfel zijn nu al zoooo herkenbaar... morgen ga ik wat meer lezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk vind je kracht en moed in de blog. Sterkte in je traject en mochten er vragen zijn, schroom niet om contact op te nemen!

      Verwijderen
  5. Dag Cindy,
    Wat een verandering!
    Binnen iets meer dan een maand is het mijn beurt, boven en onderkaak moeten geopereerd worden. Super spannend.
    Ik was op zoek naar enkele ervaringen en kwam uit bij jou blog, heb al veel gelezen en heb er ook al veel aan gehad.
    Wel blijf ik met een beetje angst zitten; hoe zal ik eruit gaan zien? Zal het een grote verandering zijn? Hoe zullen mijn familie en vrienden reageren..

    Bedankt voor het schrijven van je blog, je helpt hier vele mensen mee, ook mij! :)

    Groetjes S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel voor je reactie. Je zit in een spannende en ietwat onzekere tijd. Kan me je angsten/onzekerheden helemaal voorstellen. Hopelijk haal je kracht en steun uit mijn blog en ga je straks vol vertrouwen richting de operatie. Sterkte!

    Liefs,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Cindy!
    Ik ben op je blog terecht gekomen omdat ik aan het googlen was over de kaakfysio, daar ben ik nu ook onder behandeling. Wat is het mooi geworden!! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Manuela, leuk om te horen! :)
      Mocht ik je ergens mee op weg kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

      Lieve groet,
      Cindy

      Verwijderen
  8. Hey Cindy,

    Ik ben vanmorgen geopereerd. Het gaat goed, gezicht alleen een klein beetje gezwollen. Heb jij voor mij recepten qua eten? Heb al wel het eea in huis maar afwisseling vind ik wel fijn.. Hopelijk morgen naar huis!

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Monique,

      Fijn te horen dat je het goed maakt. Waarschijnlijk zal de zwelling morgen een stukje meer zijn. Dit is volkomen normaal. Inspiratie voor recepten vind je op mijn forum. Wees vooral creatief... er kan heel veel!

      Sterkte!

      Groetjes,
      Cindy

      Verwijderen
  9. wow wat een verandering ,

    ik moet 23 feb onderkaak operatie ,
    al ondertusse 1 operatie gehad :(
    nu nog 1 te gaan,
    heb je zelf gewoon alles in de blender gedaan qua eten ?

    groetjes sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het echt reuze meevallen met hoe het er eerst uitzag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, Erg mooi geworden. Mag ik vragen in welk ziekenhuis jij geopereerd bent?

    BeantwoordenVerwijderen