maandag 21 september 2015

Weer druk aan de slag na een geslaagde vakantie! :)

Goedemorgen!

Het is al een hele tijd geleden dat ik een update over mezelf heb gegeven. Na een heerlijke vakantie, waarin ik echt even afstand heb genomen, is het weer tijd om het dagelijkse leven op te pakken. Voor mij betekent dat vliegen van hot naar her. Daar heb ik geen enkel probleem mee, maar stiekem is het wel weer een beetje wennen. Ik ben liever druk bezig dan dat ik thuis op de bank zit. Daar vind ik toch geen rust. Druk ga ik het de komende tijd ook krijgen. Er staan enkele congressen op het programma en ergens eind oktober ga ik naar Engeland voor een beurs. Leuke dingen!

Eigenlijk zou er voor a.s. vrijdag weer een afspraak bij Dr. de Jonge op de planning staan, ware het niet dat ik deze wegens omstandigheden heb moeten wijzigen. Dit is dus al de tweede keer dat het niet doorgaat. Mijn splint heb ik al sinds mei en ik zou na een maand of 3 op controle moeten komen. Augustus dus... Helaas ging de afspraak eind augustus niet door omdat het ziekenhuis problemen had met de migratie naar een nieuw systeem en ze mij vergeten waren te bellen om een wijziging door te geven. Stond ik daar dus voor niets aan de balie. 120 Kilometer en een ochtend verlof van het werk voor niets. Daar heb ik lichtelijk van gebaald. Inmiddels staat er weer een nieuwe afspraak gepland, echter dit duurt nog een hele tijd. De eerste plek die voor mij én Dr. de Jonge schikt is pas begin november. Dan zijn we al bijna een half jaar verder. Ach, drie keer is scheepsrecht, toch? Ik ga er vanuit dat het dan wel doorgaat. ;)

Nu we het toch over de splint hebben... Ik draag 'm trouw iedere nacht. Verschil? Nah, ik kan niet zeggen dat ik echt verschil merk. Jammer, maar ik blijf het gewoon volhouden. Wie weet dat het toch nog iets langer nodig heeft. Dr. de Jonge gaf al aan dat er wellicht nog een andere oplossing zou zijn, dus ik wacht het maar weer rustig af.

Vorige week heb ik een re-post gedaan van mijn voor- en na-foto's. Ik kreeg regelmatig de opmerking dat deze 'in het niet' waren gevallen tussen alle andere blogartikelen. Begrijpelijk! Wist ik veel dat het zo ontzettend uit de hand zou lopen? Ik heb ze dus opnieuw gepubliceerd en er staat links in de balk ook een link naar de foto's. In de komende weken komen er nog enkele casussen voorbij: vaste lezers die hun voor- en na-foto's met mij én alle bloglezers willen delen (waarvoor dank!). Ik vind het belangrijk om meerdere verhalen te delen. Het is goed dat er steeds meer blogs komen die meerdere kanten van een kaakosteotomie belichten. Er komen steeds meer ervaringen op internet te staan. Dat is prima! Ik probeer dat stukje voorlichting op mijn blog nog iets uit te breiden door het plaatsen van de voor- en na-foto's van enkele lezers van deze blog. Wil jij ook je verhaal delen inclusief foto's? Stuur me dan even een berichtje!

Gisteren heb ik de eerste opnames gehad voor een nieuw programma op TV Limburg: 'Fijn Weekend!' Dat wil dus zeggen dat er wederom een nieuwe, leuke uitdaging op mijn pad is gekomen waarin ik de kans krijg om mezelf persoonlijk weer verder te ontwikkelen. Te gek! Gisteren was ik aanwezig op het 'Beek for Speed' event op de luchthaven van Maastricht. Ik kan nog niet te veel verklappen, maar ik kan je vertellen dat het een dag was vol spanning en sensatie. De adrenaline gierde door mijn lijf! Komend weekend kun je de resultaten van de opnames op tv zien. Dan wordt 'Fijn Weekend' uitgezonden op TV Limburg. Mis het niet! Mocht je TV Limburg thuis niet kunnen ontvangen, geen probleem! De uitzending wordt ook op Facebook én op de website van TVL geplaatst. :)


Een korte blog.... maar ik moet nu weer aan de slag! Tot volgende week! :)

Liefs,
Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten