maandag 16 april 2012

Nog maar één week!

Hallo!

Wat vliegt de tijd...... en hoor wie het zegt! 13 Weken geleden was ik nog aan het zeuren dat het allemaal zo lang duurde. De tijd is best snel gegaan en dit heb ik te danken aan alle leuke dingen die ik de afgelopen weken nog heb gedaan! Afspreken met vriendinnen, familiebezoekjes, verjaardagen, skiën met Archel enz. Ik heb voldoende afleiding gehad de afgelopen tijd. Nu de komende week nog...

Vanochtend ben ik voor de laatste keer bij de tandarts geweest. Nog even een laatste check. Het gebit ziet er prima uit en ik heb goed gepoetst. Alles is schoon. Gelukkig!

Verder heb ik alvast flink wat etenswaren ingeslagen voor na de operatie. Deze week ga ik een paar lekkere verse dikke soepen maken, die ik in de vriezer gooi. Als het dan zover is, hoef ik mijn eten maar uit de vriezer te pakken én Archel wordt dan natuurlijk ook een beetje ontlast. Twee vliegen in een klap. :)

Ik maak me ontzettend veel zorgen over wat me nog allemaal te wachten staat en ik ben op en top gestrest. Dat is natuurlijk allemaal verklaarbaar, maar wel ontzettend vervelend. Gelukkig heb ik genoeg lieve mensen om me heen die me af en toe een flinke oppepper geven.

Vanaf nu zal de tijd snel gaan. Nog één weekje werken, dan nog een weekendje genieten en dán is het echt zover. Ik kijk er echt naar uit, heb lang genoeg moeten wachten. Deze week nog proberen om goed te eten en te genieten van alle lekkere/ongezonde dingen, nu het nog kan!

Komende zondag zal ik nog een laatste blog vóór de operatie plaatsen.

Liefs,

Cindy

1 opmerking:

  1. hoi cindy.volgende week om deze tijd ben je misschien al geholpen.weet zeker dat het goed gaat.en ook jij kan het,weet ik zeker je bent echt een bikkel.verwen je deze week maar extra goed op de lekkere dingen,want de komende weken zal dat wel niet gaan.ik denk aan je en houd zeker je blog in de gaten.nogmaals toy toy toy super meid.hihihi.groetjes uit leveroy.en als je wil dat we je eens komen opzoeken hoor ik het graag.doei karin.

    BeantwoordenVerwijderen