maandag 15 juni 2015

Wauw, een verrassing ter ere van de 250.000 pageviews op de blog.

Goedemorgen,

"Ik kom een bestelling ophalen op naam van Zimmerman", zei Archel aan de kassa van de bakkerijafdeling bij de Hema. Ik keek hem een beetje beduusd aan. "Uhh, wat heb jij besteld?", vroeg ik nieuwsgierig. "Niks, hoor", zei hij met een geniepige glimlach om zijn lippen. De caissière schoot een beetje in de lach en liep naar de koeling. Een halve minuut later kwam ze terug met een taartdoos en ze zette deze op de toonbank. De doorzichtige deksel van de taartdoos verklapte het ontwerp.

Vol ongeloof staarde ik een seconde of 10 naar die taart. Archel en de caissière schoten in de lach. "On-ge-loof-lijk!!", zei ik. "Wat is dit nou?! Wauw, ik ben gewoon sprakeloos. Wat ontzettend lief van je. Wow, wat moet ik nou zeggen? Tsjonge jonge, wat ben jij bijzonder..." - Ik wist niet meer wat ik uit moest brengen. Mijn ogen begonnen te twinkelen. Dit is zó bijzonder!

Archel heeft als verrassing een fototaart laten maken voor de bijzondere mijlpaal van 250.000 pageviews op de blog. Er staan een voor- en na-foto op, een foto van een consult bij Dr. de Jonge, een foto van mijn aanwezigheid op de IDS met Team Bluem en ga zo maar door. Archel wist een grote glimlach op mijn gezicht te toveren. Hij voelt mij als geen ander aan. Het zijn soms de kleine dingen, de kleine gebaren die het doen. Dit is er weer zo een. Archel is echt mijn steun en toeverlaat. In goede en in slechte tijden staat hij voor me klaar. Onderweg naar huis kon ik nog steeds niet veel woorden uitbrengen. Ik vond het zó mooi dat hij dit voor mij had gedaan. Ik had het al vaker over een taart gehad bij mijlpalen op de blog, maar het was er nooit van gekomen. "En om jou een beetje op te fleuren en omdat het toch een hele prestatie is, heb ik dit voor jou laten maken.", zei Archel. Geweldig. We hebben er heerlijk van gesmuld samen en dat doen we nog steeds. ;)

Taart met chocoladevulling. Heerlijk!
Volgende week vrijdag moet ik terug naar Dr. de Jonge voor controle van de splint. Ik draag 'm met name 's nachts, tegelijk met de clear overlay voor mijn bovengebit. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat je verbetering moet merken (heeft één van de lezers daar ervaring mee?!), maar ik merk het tot nu toe nog niet. Heb jij ervaring met een opbeetplaat / splint? Vertel me dan eens over jouw ervaringen. Daar ben ik reuze benieuwd naar!

Twee weken geleden zei ik dat ik niet wist of en hoe lang ik nog door zou gaan met de blog. Zomaar stoppen, nee, dat kan ik niet eens. Hoewel ik op dit moment met andere zaken zit waar mijn prioriteit naartoe gaat, wil ik deze blog ook niet opgeven. Ik ga dus gewoon door, maar de blogs zullen iets korter zijn dan jullie van me gewend zijn. In ieder geval laat ik voorlopig nog gewoon iets van me horen. Ik hoop op jullie begrip hiervoor!

Fijne week en tot volgende week.

Liefs,
Cindy

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Ervaring heb ik wel met een splint, maar dat is wel gedateerd (lees: uit de vorige eeuw nog...).
    Ik had destijds vaak last van mijn kaakgewricht, moeite met mondopening, een kaak die af en toe zelfs op slot zat. Kauwen was dan ook lastig.
    Behalve fysiotherapie en dagelijkse oefeningen heb ik toen ook een splint gekregen. Deze heb ik (voor zover ik me nog herinneren kan) toch ruim een jaar gedragen. En het heeft destijds ook wel geholpen. Geen last meer van een kaak die op slot zat, en veel minder problemen met eten en kauwen.
    Geduld was dus ook hier zeker wel nodig.
    Maar ik kan je helaas niet vertellen hoelang het duurde voor ik echt verschil begon te merken.

    Succes en ik hoop echt dat je snel vooruitgang boekt.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Monique! Ik hoop inderdaad dat er snel verandering zal komen.

      Verwijderen