maandag 1 juni 2015

Laatste behandeling kaakfysio en unieke kortingscode voor jou!

Goedemorgen,

"Zo... we zijn nu enkele maanden na de eerste behandeling. Je gewricht gaat nu best goed, maar het probleem zit 'm echt in de spieren en ik kan je daar verder niet meer mee op weg helpen." Punt.

Met deze woorden sloot de kaakfysio de behandeling van afgelopen donderdag af. Ach, kan mij het schelen, prima hoor. Mijn reactie? "Ahh, ik had er zelf ook al over gedacht om te stoppen. Enerzijds omdat ik weinig vooruitgang boek, anderzijds omdat ik geen tijd meer heb om energie te steken in bezoeken die niets opleveren..."

Hij begreep me wel. Mijn agenda is overvol en ik moet af en toe echt passen en meten om alle afspraken na te kunnen komen. Soms moet je dan prioriteiten stellen. Natuurlijk, van mijn klachten af komen is een van mijn grootste prioriteiten, maar schijnbaar gaat het niet op deze manier. Ik bedankte Paul voor de behandelingen en nam afscheid. Het is op dit moment beter dat onze wegen scheiden. Als ik heel eerlijk moet zijn, en ja, dat ben ik op deze blog, was het vertrouwen al een tijdje verminderd. Voor mijn bezoek aan Dr. de Jonge had hij een schriftelijk verslag gemaakt dat ik als aanvulling van mijn verhaal aan de kaakchirurg kon geven. Als een fysio zonder ooit te hebben gemeten in een verslag o.a. durft te beweren dat de mondopening van 32mm naar 42mm is gegaan, dan is de geloofwaardigheid verdwenen. Met het blote oog kun je die millimeters echt niet schatten / zien. Anderen pakten er altijd een meetlat bij. Die brief, waar nog meer feitelijke onwaarheden in stonden, is dus linea recta de prullenbak ingegaan. Niemand houdt mij op dat gebied nog voor de gek. Ik snap echt wel wat er staat!

Afijn, ik draag de splint nu gedisciplineerd en ik moet zeggen dat het best fijn aanvoelt in de mond. Af en toe vind ik het fijn om erop te bijten. Dit moet ik eigenlijk niet doen, maar hey, ik kan het niet 100% voorkomen. Bovendien wordt de druk als het goed is iets meer verdeeld. Ik kan nog niet echt zeggen dat de vermoeidheidsklachten verminderd zijn. Niet gek, want ik draag die splint pas 1,5 week. Ik verwacht er zo snel ook geen wonderen van.

Even totaal iets anders. In de korte tijd die ik bij Bluem werk heb ik al een aantal tandartsen, implantologen en mondhygiënisten leren kennen. Erg leuk om te werken met mensen die niet alleen gepassioneerd bezig zijn met hun vak, maar ook bezig zijn met innovaties binnen hun vakgebied. Ik kan me voorstellen dat jullie als bloglezers inmiddels ook een beetje nieuwsgierig zijn geworden naar de producten van Bluem. Ergens vorig jaar heb ik al gratis samples mogen uitdelen aan de lezers en nu heb ik een speciale kortingsactie voor jullie. Bluem is er namelijk niet alleen voor professioneel gebruik bij tandartsen, implantologen en mondhygiënisten, maar ook voor jou! Ben je nieuwsgierig en wil je graag eens tandpasta, mondwater, oral gel of mondspray van Bluem proberen? Dan heb ik nu een kortingscode waarmee je 20% korting krijgt op alle producten in de Bluem webshop. Ga naar de webshop, kies je producten, gooi ze in de winkelwagen en voer bij het afrekenen de volgende kortingscode in: CINDY
Ik zou zeggen; hop chop, naar de webshop en op naar een stralende en vooral gezonde glimlach!

Afgelopen zaterdag ben ik weer voor Bluem op pad geweest. Om 5.30 uur ging de wekker, waarna ik om 6.15 uur in de auto stapte op weg naar Bennekom. Tsja, je moet er iets voor over hebben, hè. De bedoeling van deze dag? Een cursus bijwonen over het onderwerp botopbouw/botregeneratie. Een cursus waar ruim 50 professionals uit de tandheelkunde uit het hele land op af kwamen en waar een grootheid uit het vak, Dr. Joseph Choukroun uit Nice vertelde over de nieuwste revolutionaire ontwikkelingen op het gebied van autologe groeifactoren. Een interessante dag voor Bluem en daarom mochten wij bij deze dag aanwezig zijn.

Dat was het voor deze week... Het is een iets kortere blog geworden dan jullie normaliter van mij gewend zijn, maar op dit moment heb ik even belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Eerlijk gezegd weet ik nu niet óf en hoe lang ik nog doorga met de blog. De (nabije) toekomst zal het uitwijzen.

Tot volgende week.

Liefs,
Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten