zaterdag 25 augustus 2012

Forum toegevoegd aan de blog

Beste lezers,

Vanaf vandaag is de website uitgebreid met een forum.
Enkele mensen die mij persoonlijk hebben benaderd, kwamen met deze suggestie.

Via deze weg is het voor lotgenoten gemakkelijker om elkaar te vinden en ervaringen te delen.

Het forum is te bereiken door bovenaan mijn weblog door te klikken naar "Forum Kaakosteotomie". Het forum is nu nog vrij leeg, maar hopelijk gaan jullie ervaringen en tips delen, zodat we een actief forum krijgen. Ook voor vragen kun je natuurlijk altijd terecht!! Dus mensen die al een kaakosteotomie hebben ondergaan, maak een topic aan en deel je ervaringen. Hier help je anderen mee.

Aanstaande maandag publiceer ik uiteraard weer mijn ervaringen van de afgelopen week. Ik heb weer veel meegemaakt, dus ik verwacht jullie dan ook allemaal maandag op mijn blog.

Alvast veel leesplezier.

Liefs,

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten