maandag 17 maart 2014

Net als mij het gebruik van Bluem tandpasta ervaren? Dat kan!

Goedemorgen!

Wat een drukte... Ik weet af en toe niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen, maar het is me op het nippertje weer gelukt om een blog te schrijven. Ik kan de vaste lezers natuurlijk niet in de steek laten!

Ongeveer een half jaar geleden kwam ik, ja hoor, daar komt-ie weer, via Twitter in contact met de directeur van een tandpastafabrikant. Ik weet niet precies meer hoe we bij elkaar uit kwamen, maar het zal vast te maken hebben gehad met de 'hashtags' #kaakchirurg, #kaakoperatie, #tandpasta of iets dergelijks.

Fokke Jan, de eigenaar, dacht wellicht een oplossing te hebben voor mijn gevoeligheid tijdens het tanden poetsen. Bluem heeft mondverzorgingsproducten ontwikkeld in samenwerking met implantologen, kaakchirurgen en tandartsen. Dit alles onder leiding van gerenommeerd kaakchirurg Peter Blijdorp. De kracht van Bluem zit in de aanwezigheid van natuurlijk zuurstof in de tandpasta die vrijkomt tijdens het poetsen. Dit heeft een positieve werking op het herstel en onderhoud van een gezond gebit. "Jaja, natúúrlijk", dacht ik nog, toen Fokke Jan zijn producten aanbood. Weer zo'n promotiepraatje natuurlijk.

Bovendien was ik niet van plan om €12,50 voor een tube tandpasta te gaan betalen. Ook het mondwater (€14,95) is vrij prijzig, net als de zogenaamde oral gel (€21,36), die zou helpen tegen specifieke problemen in de mond zoals ontstekingen, parodontitis, aften, tandvleesaandoeningen enzovoorts. Fokke Jan bood me aan om vrijblijvend een paar testmaterialen op te sturen. Gewoon om te proberen. Stiekem was ik toch wel nieuwsgierig geworden. Inmiddels had ik al zoveel geprobeerd om de gevoeligheid van de tanden te verminderen, dit kon er ook nog wel bij. Niet geschoten is altijd mis.... Enkele dagen later stond de bezorger met een pakketje aan de deur en kon ik een start maken met het poetsen met Bluem. Ik was nieuwsgierig.

De tandpasta van Bluem is echt héérlijk! Ik gebruik het nu ongeveer een half jaar. Of het werkt tegen de problemen die ik over heb gehouden aan de operatie weet ik eigenlijk niet. Hoe zou ik dat moeten bewijzen? De gevoelloosheid in onderlip, kin en oppervlakkig tandvlees is niet echt veranderd, de gevoeligheid van de tanden tijdens het poetsen is ook niet echt anders. Feit is dat de tandpasta mij goed bevalt. In combinatie met het gebruik van de Philips Sonicare for Kids kan ik mijn mondhygiëne weer optimaliseren. Ik zal volgende week eens uitgebreider in gaan op mijn ervaringen met die tandenborstel.

Ik gebruik inmiddels ook het mondwater van Bluem, de mondspray en de oral gel. Eigenlijk wil ik niet anders meer. Het klinkt als een goedkoop verkooppraatje, maar dat is écht niet het geval. Ik zeg eerlijk wat ik vind en als het niet goed was geweest, had ik waarschijnlijk niet eens de moeite genomen om een blog hierover te schrijven.

Onlangs heb ik een aantal testers thuis gekregen. Kleine tubes tandpasta van 15 ml die ik wil gebruiken om de lezers van deze blog kennis te laten maken met Bluem! Ben je geïnteresseerd en wil je de tandpasta van Bluem uitproberen? Stuur me een berichtje en ik zorg dat je een tester + flyer opgestuurd krijgt.

Ik heb verder erg weinig tijd, dus voor deze week houd ik de blog kort. Volgende week ga ik dieper in op de ervaringen met de Philips Sonicare for Kids!

Tot volgende week.

Liefs,
Cindy

Neem ook eens een kijkje op de website: www.bluemcare.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten