maandag 26 oktober 2015

"Shine bright like a diamond" tijdens BDIA Dental Show in Birmingham

Goedemorgen,

"Shine bright like a diamond!" - Het is al enkele jaren mijn lijfspreuk. Sinds de kaakosteotomie, of eigenlijk sinds het verwijderen van de beugel nu iets meer dan 3 jaar (wow, time flies!) geleden, probeer ik het zoveel mogelijk in de praktijk te brengen. De afgelopen dagen heb ik in Birmingham mogen 'shinen' tijdens de grootste 'dental showcase' van het Verenigd Koninkrijk.

Een beetje spannend was het wel, toen ik afgelopen woensdag met mijn koffer richting Schiphol ging voor mijn allereerste echte buitenlandtrip voor BlueM, helemaal in m'n eentje. Met een peptalk van Archel op zak stapte ik vol vertrouwen in het vliegtuig naar Birmingham. "Let's do this!" - Zo hey, dit had je me ruim 3 jaar geleden echt niet hoeven te vragen. Nu draai ik er m'n hand niet meer voor om. Laat mij maar lekker m'n gang gaan.

In het hotel werd ik opgevangen door het team van Swallow Dental, het bedrijf dat ik tijdens de beurs zou komen versterken in naam van BlueM. Het was een warm welkom en ik voelde me meteen op mijn gemak. Prima start!

Van donderdag t/m zaterdag heb ik namens BlueM mijn verhaal mogen doen tegenover talloze tandartsen, implantologen en mondhygiënisten. Hoe mooi is het om je passie met zoveel mensen te mogen delen? Je eigen verhaal te mogen vertellen? Je enthousiasme te delen met professionals die óók gemotiveerd zijn? En dat samen met een team dat binnen een dag aanvoelde als familie. Er waren momenten bij dat ik naar grote hoogte steeg. Het raakt me nog altijd als professionals enthousiast zijn over m'n traject. Gaaf is dat, hoor...



De hele dag kletsen, ach, stiekem had ik er niet zo'n moeite mee. Hoewel m'n kaken vaak in de middag al behoorlijk verzuurd waren, 'beet' ik me er doorheen. Tijdens de avonden, als de beurs al lang en breed afgelopen was, heb ik me een beetje stil gehouden. Zo'n beurs is niet niks hoor, da's keihard er tegenaan gaan. De hele dag socializen, netwerken, het BlueM-verhaal verspreiden. Don't get me wrong, ik vind het fantastisch om te doen, maar het is wel een aanslag op m'n kaken. Hoe heerlijk is het dan om 's avonds op je kamer te komen en gewoon lekker je mond te kunnen houden en te genieten van de stilte. Die 'alone-time' heb ik echt nodig.

Zaterdagavond ben ik weer huiswaarts gekeerd. Met mijn koffertje aan mijn zijde, gevuld met vuile kleren en nog véél meer onvergetelijke ervaringen stapte ik in het vliegtuig. Prachtig. Er waren echt momenten bij tijdens de beurs dat ik even om me heen keek, verzonken in mijn eigen gedachten, realiserende dat ik dit allemaal mag meemaken dankzij mijn traject. Dat geeft mij een onbeschrijflijk gevoel.

Ik houd het deze blog even kort, maar wil wel nog even een quote met jullie delen die op één van de stands te lezen was en zeker van toepassing is op mijn gedachtegang: "Only passion, great passion, can elevate the soul to great things..."

Tot volgende week... ik geniet nog even verder van alle ervaringen die ik de afgelopen week heb opgedaan.

Liefs,
Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten