zondag 3 januari 2016

Happy Newyear!

Goedemorgen,

Laat ik maar eens beginnen met: HAPPY NEWYEAR! Dat 2016 een fantastisch mooi jaar mag worden voor jullie allemaal. Heb je goede voornemens? Of die je daar niet aan?

Zelf doe ik helemaal niet aan goede voornemens en ga ik gewoon verder op dezelfde voet, maar als ik er dan toch een moet noemen: ik ga binnenkort op zoek naar een nieuwe tandarts. Ofja, zoeken hoef ik eigenlijk niet meer, want ik denk al dat ik weet waar ik naartoe ga. Na mijn negatieve ervaring vorig jaar in Eindhoven heb ik besloten om daar niet meer terug te gaan. Het lag zeker niet aan de kwaliteit van de behandelingen maar meer aan de communicatie (of beter gezegd het gebrek daaraan)... Het wordt weer eens tijd voor een periodieke controle want dat is inmiddels alweer een hele tijd geleden.

Ik kan daar alweer zenuwachtig van worden hoor. Nog altijd vind ik het moeilijk en maak ik me druk. Archel zegt dan altijd: "goh, waar maak jij je druk om. Je poetst zo goed en je gebruikt al die andere dingen om je gebit schoon te houden. Er kan toch niks aan de hand zijn?" Met 'al die andere dingen' bedoelt hij overigens m'n Philips Airfloss en de GUMpicks die ik iedere dag gebruik. Ach, we gaan het zien. Ik ga binnenkort eens bellen voor een afspraak.

Volgende week moet ik overigens ook weer op controle bij Dr. de Jonge. Drie maanden geleden ben ik er voor het laatst geweest. Destijds was er sprake van vooruitgang en ook nu kan ik zeggen dat ik nog steeds kleine stapjes maak. Het gaat weer iets beter. Nog niet waar ik zijn moet, maar zo lang ik progressie blijf maken is het prima, toch. Ik ben benieuwd wat Dr. de Jonge erover te zeggen heeft.

Voor de rest houd ik het deze week kort, aangezien er vandaag een heleboel andere verplichtingen op het programma staan die de nodige energie van me vragen.

Tot volgende week.

Liefs,
Cindy

1 opmerking:

  1. Hoi Cindy,

    Ik wil jou, je vriend en je familie ook een heel gezond en een heel gelukkig 2016 toewensen!!

    Groetjes van Mariëlle Keukens.

    BeantwoordenVerwijderen