maandag 26 maart 2012

Het aftellen is begonnen: nog één maand

Hallo!

Vandaag over 4 weken is het eindelijk zover. Toen ik in januari de operatiedatum te horen kreeg, was ik nog erg teleurgesteld. Ik moest tenslotte nog 14 weken wachten! Op zich zijn die weken voor mijn gevoel redelijk snel voorbij gegaan. Ik heb zo mijn betere en mijn mindere weken en ook mijn betere en mindere dagen.
De ene dag denk ik: "kom maar op met die operatie, ik kan het!" Terwijl ik een dag later alweer totaal omgeslagen kan zijn en de angst me weer overvalt. Ik heb al een paar keer met de telefoon in de hand gezeten om alles af te zeggen. Maar..... dat ga ik natuurlijk niet doen, want ik weet heel goed dat ik het wel kan en dat ik het ook gewoon ga doen. Het is alleen even doorzetten. Gelukkig heb ik heel veel lieve mensen om me heen die me met alles willen helpen. Super!

Verder ben ik de afgelopen tijd al bezig geweest met het uitproberen van vloeibaar voedsel. Ik hoop dat ik in de komende tijd nog wat ontdekkingen doe, want tot nu toe ben ik niet veel lekkers tegengekomen.
Ik heb babyvoeding geprobeerd, maar dat gaat het al helemaal niet worden. Wat een smakeloze rotzooi is dat!
Ook heb ik bakjes met een soort van gepureerd fruit geprobeerd (soort appelmoes maar met andere smaakjes). Dit is op zich redelijk te doen, maar vol raak ik er niet van. Voor erbij is het wel goed genoeg.
En dan natuurlijk nog soepen. Ik ben gek op soep, dus ik ga binnenkort een hele voorraad inslaan. :)

De operatie zit bijna 24/7 in mijn hoofd, maar dat is ook niet gek. Het komt nu steeds dichterbij en ik heb er 2 jaar naartoe geleefd. Aan de ene kant heb ik er ontzettend veel zin in, maar aan de andere kant ben ik toch ook wel weer bang. Als die operatie maar al eens voorbij is en ik weer thuis ben, dan kan ik weer aan mijn herstel gaan werken en hebben we het spannendste achter de rug. Vanaf dan kan het alleen maar beter gaan.

Gelukkig heb ik wel veel afleiding, waardoor de tijd best snel gaat. We gaan veel op bezoek bij familie/vrienden/kennissen. Zo ben ik lekker weg van huis en heb ik geen tijd om na te denken.
Voor nu is het alleen nog wachten...... 16 April nog één keer naar de tandarts en dan gaat het op 23 april toch echt gebeuren. Spannend!

Liefs,

Cindy

3 opmerkingen:

  1. Hee meissie...

    Logisch dat je dagen hebt waar je ertegen op ziet joh! Het is ook nogal wat... Maarrrrr dit kun je gewoon! Hartstikke goed dat je doorzet! Je hebt er lang genoeg voor gevochten... En nu nog heeeeeel eventjes. Kump good! Laat die knappe koppen van het atrium maar hun ding doen!

    Liefs, Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk gaat je dat lukken en als je een dag de tijd niet om krijgt kom je gewoon met archel barbequen hahaha :)) mooi geschreven weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Cindy,

    je hebt voor hetere vuren gestaan denk ik zo,
    dit gaat je ook zeker lukken,met jou doorzettings vermogen,je bent een echte Moos !!!!
    en dan met de steun van Archal en je fam, natuurlijk,
    we blijven het volgen,

    gr Tiny en wim

    BeantwoordenVerwijderen