vrijdag 11 januari 2013

Helaas, nog geen foto's van de medisch fotograaf

Hallo!

De titel zegt het al...... ik heb de foto's van de medisch fotograaf nog steeds niet ontvangen. Ik hoopte ze aanstaande maandag te kunnen plaatsen, maar dit feestje kan helaas geen doorgang vinden. Hier baal ik behoorlijk van, want net als jullie had ik zelf ook enorm naar de foto's uitgekeken! Hopelijk krijg ik ze ergens volgende week in mijn mailbox, zodat ik de vóór-/nafoto's op maandag 21 januari kan plaatsen.

In plaats van de voor-/nafoto's komt er komende maandag een uitgebreid vraaggesprek met mijn kaakchirurg Dr. de Jonge op de blog. Recent heb ik ruim een uur met hem over het onderwerp van de blog gepraat. De uitwerking van het vraaggesprek is nu gereed voor publicatie. Geloof me, het is écht de moeite waard, dus neem vooral komende maandag even een kijkje!

Ik wens iedereen een fijn weekend en tot maandag.. :)

Liefs,

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten