woensdag 9 oktober 2013

Foutje bedankt; nog geen artikel in de Grazia

Hoi!

Wat een frustraties! Tegen de middag ging ik naar de winkel om de Grazia uit de schappen te graaien. Wat schetste de verbazing? Geen artikel over Cindy te vinden. Huh?! Al vloekend zette ik het blad terug in de schappen, waarop de verkoopster op me af kwam om te vragen wat er aan de hand was. Natuurlijk legde ik mijn verhaal uit en ze vond het vervelend voor me. Er zit niets anders op dan volgende week weer terug te komen.

Wat is nu het geval? De informatievoorziening in het mailtje dat ik van de journalisten kreeg klopte niet. Daar stond namelijk dat ik in nummer 42 zou komen te staan. Het blad zou uitkomen op 9 oktober, vandaag dus.

Vandaag is echter nummer 41 uitgekomen, waardoor ik nog een weekje langer moet wachten op de publicatie en de foto's. Mijn geduld is echt op!! Ik ben al meer dan twee maanden aan het wachten...

Sorry voor alle mensen die naar de winkel zijn gesprint om de Grazia te kopen........ als het goed is sta ik er volgende week 'gewoon' in. En anders voor het kopen even doorbladeren of ik erin sta, zodat je zeker weet dat je het blad niet voor niets koopt!

Liefs,

Cindy


2 opmerkingen:

  1. Inderdaad jammer, maar zo blijft het wel spannend, toch ?!?!
    Sterkte de komende week met wachten. Wij wachten met je mee.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is héél spannend ja! Maar op een gegeven moment heb je lang genoeg gewacht. Dat moment ben ik al vér voorbij. Wil het nu gewoon zien en ik wil de foto's hebben...
      Was echt teleurgesteld vanochtend, maar ach, een weekje langer wachten lukt me ook nog wel.

      Thanks voor je berichtje!!

      Liefs,

      Cindy

      Verwijderen