maandag 3 augustus 2015

If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done.

Goedemorgen,

"Time flies when you're in the place you're meant to be..." - Oh, yeah! De tijd vliegt echt heel hard voorbij. Ik vlieg van hot naar her, van afspraken voor het werk naar mam en pap, van mam en pap naar huis, naar de fitness, naar vrienden en oja, af en toe ook quality time met Archel inplannen. Gelukkig doen we veel samen dus dat zit wel goed. Dan zijn er nog familie en vrienden én natuurlijk mijn kindje: de blog. Ook het huishouden schreeuwt om aandacht. Af en toe probeer ik dan nog een uurtje voor mezelf te plannen, maar da's lastig in deze fase. Er zitten soms echt te weinig uren in een dag, maar ik maak er het beste van. Ik ben gelukkig in mijn werk (en dat is ooit anders geweest!), sta daardoor bijna iedere dag op met een glimlach en ja: ik geloof dat ik inderdaad 'in the place I'm meant to be' ben.

Komende vrijdag ben ik jarig en word ik alweer 26 jaar. Ongelooflijk om te bedenken dat ik mijn beugeltraject op mijn 20e begon en de operatie op mijn 22e onderging. Eind oktober ben ik al 3 jaar verlost van mijn beugel. Nog maar eens een bevestiging dat de tijd voorbij vliegt. Dit jaar vier ik mijn verjaardag niet. Ik vind het belangrijk om tijd door te brengen met de mensen die het dichtst bij me staan en die ongelooflijk belangrijk voor me zijn.

Wat is er in de afgelopen jaren toch veel veranderd. Van een carrière in de zorg naar een carrière bij een tandpastamerk. Als er vroeger tandpastareclames voorbij kwamen op tv, waarin alleen maar mensen met een geweldig mooie, witte glimlach te zien waren, was ik altijd stikjaloers. Zo'n mooie glimlach zou toch nooit voor mij weggelegd zijn... - Ik kon me dan echt opvreten van binnen. Als ik om me heen keek zag ik overal mensen met een beugel of mensen die een 'tandpastaglimlach' van zichzelf hadden. In de tijd voordat ik mijn traject begon kreeg Archel het ook wel eens op zijn dak. "Man, ik hoop dat jij ooit eens iets aan je tanden krijgt, dan weet je eens hoe ik me voel! Jij poetst je tanden veel minder goed dan ik en je hebt nooit iets! Bovendien heb je al kaarsrechte tanden van jezelf, zonder ooit een beugel te hebben gehad!" - Frustraties 'all over the place'. Ja, Archel heeft inderdaad geluk dat hij een tandpastaglimlach van zichzelf heeft. Wacht maar, dat lukt mij ook, dacht ik in de behandelstoel bij Scuric toen ik een beslissing ging nemen wat betreft het traject. Ik kan me nog goed herinneren dat daar naast de nodige angst, ook een grote dosis vechtlust in me vrij kwam. Ik ben héél blij dat ik in 2010 de stap heb genomen om het traject te starten. Archel en mama hebben een hele grote rol gespeeld in mijn traject. Ze hebben mij onvoorwaardelijk gesteund en ervoor gezorgd dat ik niet heb opgegeven. Daar ben ik ze eeuwig dankbaar voor. Nu kan ik al bijna 3 jaar dagelijks mijn stralende glimlach delen en dat doe ik maar al te graag. Met Archel, pap en mam, met mijn broer en met familie en vrienden. Maar ik lach ook graag voor mijn werk en voor mijn bloglezers! Het liefst onophoudelijk, ware het niet dat het leven niet alleen maar uit hoogtepunten bestaat.

Vandaag houd ik het weer even kort, want ik heb weer een drukke 'Bluem'-dag voor de boeg. Wil jij trouwens ook eens de tandpasta, het mondwater of de oral gel uitproberen? Heb je bijvoorbeeld gevoelige tanden, bloedend tandvlees, gingivitis, parodontitis, wondjes, aften en ga zo maar door? Dan is Bluem zeker de moeite waard om een keer uit te proberen. Binnen afzienbare tijd ga ik samen met een kaakchirurg en een mondhygiënist een onderzoek doen naar het gebruik van Bluem bij kaakosteotomie-patiënten. Super interessant! Zou jij Bluem nu al eens willen proberen? Ga dan naar de website (www.bluemcare.com), gooi je winkelmandje vol en vul bij het afrekenen CINDY in, dan krijg je 20% korting. Prima deal, toch?

Tot volgende week!

Liefs,
Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten