zaterdag 1 december 2012

Mijlpaal: 25.000 bezoekers op de website!

WAUW!!


Vandaag was het dan zo ver. De mijlpaal van 25.000 bezoekers werd bereikt.
Tegen het einde van februari heb ik mijn allereerste bericht geplaatst op de blog en vandaag, 1 december, heeft de 25.000e bezoeker zich gemeld.

Het heeft even geduurd voordat mensen de weg naar de blog wisten te vinden, maar toen dit eenmaal gebeurde gingen de cijfers behoorlijk de lucht in. Een overzichtje van het aantal bezoekers per maand:

- Februari: 227
- Maart: 807
- April: 491
- Mei: 1076
- Juni: 1822
- Juli: 2431
- Augustus: 2697
- September: 4985
- Oktober: 4835
- November: 5510

Overall statistieken februari t/m november

In februari en maart heb ik in mijn updates geschreven over de voorbereiding op de operatie. Na de operatie ben ik iedere week mijn ervaringen gaan delen en dit heeft behoorlijk goed uitgepakt. Iedere maand wisten steeds meer bezoekers de blog te vinden. November is de maand met de meeste bezoekers tot nu toe: 5510. 

Voorbeeld: statistieken maand november

De bezoekersaantallen zijn ook omhoog geschoten sinds mijn blog hooggeplaatst is in de zoekresultaten van Google. Wordt er bijvoorbeeld in het zoekveld “kaakoperatie” ingevuld, staat de blog als eerste zoekresultaat. Dit trekt heel veel bezoekers. Hoe het komt dat mijn blog bovenaan staat? Ik zou het niet weten, maar het helpt me uiteraard wel. ;)



Tevens staat mijn blog vermeld op www.beugel.nl, een website met allerlei informatie over alles wat te maken heeft met het beugeltraject. Vanaf hier komen ook veel bezoekers.

De blog wordt uiteraard het meest bezocht door Nederlanders. Belgen en Duitsers staan op een respectievelijk tweede en derde plaats. Ook bezoekers vanuit bijvoorbeeld de Verenigde Staten, Cyprus, Frankrijk, Rusland en Turkije weten de blog te vinden. En zo kan ik nog wel even doorgaan met een landenlijstje.

Op mijn persoonlijke dashboard van de blog kan ik alle statistieken in de gaten houden. Van het land van herkomst van bezoekers tot gebruikte besturingssystemen en browsers. Maar ook van zoekwoorden gebruikt op Google tot het aantal views van berichten. Ik kan bijna alles inzien en dit maakt het wel interessant.

Zo, en nu hebben jullie genoeg inzicht gehad in de blog en is het tijd om jullie te bedanken voor de vele bezoekjes. Dus bij deze: bedankt! Ik vermaak me voorlopig nog uitstekend met het publiceren van mijn wekelijkse verhaal. Dus als het aan mij ligt, zal deze blog voorlopig nog niet eindigen. Komende maandag moet ik naar de tandarts, er staat nog een bezoek aan de kaakchirurg op de planning, de medisch fotograaf en in januari ga ik ook beginnen aan een traject bij de kaakfysio. Er is dus nog genoeg om over te vertellen. Maar daarna, als alles voorbij is, zal ik de blog toch langzaam gaan afsluiten. Maar zo ver is het zeker nog niet! Blijf dus voorlopig gewoon mijn blog bezoeken, want er komen nog genoeg updates.

Heb je vragen? Zit je met onzekerheden? Heb je ideeën voor de blog? Schroom niet en neem contact met me op. Ik help je graag!

Liefs en tot aanstaande maandag.

Cindy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten