maandag 31 december 2012

Oudjaarsdag: tijd om terug te blikken op 2012

Goedemorgen op deze laatste dag van het jaar!

Het is zover, de dag dat we 2012 af gaan sluiten is aangebroken. Een heftig jaar, het jaar van mijn kaakosteotomie, het jaar van het verwijderen van mijn beugel. Nu ik terugkijk op alle gebeurtenissen van 2012 kan ik pas echt trots zijn. Het ondergaan van de kaakosteotomie was al een overwinning op mezelf, maar pas toen de beugel eruit ging en de tandarts mijn tanden mooi had bijgewerkt, kon ik de eindresultaten pas echt bewonderen. En wat was en ben ik blij!!

Vandaag, op oudjaarsdag, is het tijd om terug te blikken op het jaar 2012. Dit wil ik niet middels een lap tekst doen, maar middels een filmpje waarin veel beeldmateriaal van het afgelopen jaar voorbij komt. Een leuke variatie voor de blog lijkt mij!




Zoals ik in het filmpje al zei: een gelukkig nieuwjaar en alle goeds voor 2013!

Tot volgende week, tot volgend jaar.

Liefs,

Cindy

2 opmerkingen:

  1. Op het filmpje lette ik goed op je mond, (is momenteel ook iets waar ik bij iedereen op let ineens) en zag ik dat jouw bovenlip (linkerkant) hier nog niet helemaal mee optrekt bij praten..

    Hopelijk is dat nu in orde. Dat had vast te maken met het dove gevoel dat je zo lang had...
    Momenteel heb ik dat rechts hetzelfde, nog erger maar het is nog zo kort geleden, de operatie. Laatste twee dagen heb ik enorme pijn rond mijn linker neusvleugel, misschien het vocht nog, of de zenuw onder de hechtingen, of toch de plaatjes... Ik voel zoveel vreemds...

    Jouw tanden vind ik (mijn mening dus) hier echt vele maten te lichtgevend... zal vast nu wel weer anders zijn. Nogmaals, pas op met dat bleken hoor, niet goed voor je tanden zeker je glazuur! Oh en glazuur heeft ook weer met gevoeligheid te maken..

    We gaan verder lezen in 2013.... wat gaat het allemaal snel die jaren...

    Ik kan nu al niet indenken dat de operatie van mijn kaken alweer twee weken geleden is... hoewel het wel zo voelt haha...

    groetjes Petra
    Zld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vind ik je gezicht niet enorm veranderd als ik kijk naar de foto in de video voor de operatie
    van 2 min 10 of na de operatie op 4 min 40. Plak ze maar eens in Paint, en dan alleen je gezicht en halslijn...en dan dicht naast elkaar op dezelfde hoogte.
    Je tanden zullen vast enorm veel schelen, maar je zij-profiel niet zo enorm.

    Je foto nu (van je profiel op de website zelf) rechts is wel anders, maar dat is van nu, en je was erg jong, en hebt een meer volwassener gezicht gekregen. Maar dat is de tijd...
    Er komen vast nog de foto's van de medisch fotograaf van post ok. Ben benieuwd.

    groetjes Petra
    Zld

    BeantwoordenVerwijderen